BEN



Memleket isterim havası temiz, güneşi bol, toprakları mümbit, kuşları öten, çocukları şen...

Memleket isterim denizi dingin, kumsalı temiz, havuzu hijyen, yaylası yemyeşil...

Memleket isterim fabrikaları çok, atölyeleri çalar saat, tezgahları bol, üretimi tavan...

Memleket isterim hayvanı sahipli karnı tok, sokakları nezih, çevresi temiz, caddeleri ışıl ışıl...

Memleket isterim yuvası mutlu, hanesi umutlu, kamu binası sımsıcak ruhlu...

Memleket isterim öğrencisi mutlu ve gelecekten umutlu, kadını özgür ve güven dolu, erkeği saygılı ve görgülü, insanı eğitimli...

Memleket isterim bürokratı hizmetkar, siyasîsi memur samimiyetli, zengini mütevazı, fakiri olmayan...

Memleket isterim etnik kimlikleri mercekle kabartılmamış, mezhep ve inançları dinleştirilmemiş kardeşlik ateşinde erimiş cevheri TÜRK diye parlayan...

Memleket isterim ben, benliği yok etmiş BİZ olmayı başarmış, insan olmanın hakkını ve huzurunu yansıtan yaşayan...

Ben, SEN değil miyim?

(Bakmayın hayallerinizde sizi dışarı çektiğime, siz evinizde kalın. Bloğumuzda takılın. Biz de sizin için burdayız!)

İ. Altaykan Eryiğit

Yorumlar

  1. Ne güzel bir memleket hayali! Ben de o hayallerinin içindeyim evladım. İnanıyorum ki sen de beni hayallerinin içine alıyorsun...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşınız. Yorumlarınız bizler için çok değerli. Onaylama işlemi zaman alabilir. Hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar