DALGAKIRAN

 


Kıyı güvenliğini sağlayan, limanları denizlerin dalgasından arındırıp güvenli bölgeler kılan ve limandaki gemileri koruyup kollayan denizin içlerine doğru uzanan setlerdir dalgakıranlar... 

Biliyorum(z) ve farkındayım(z) epeydir oldukça uzun paylaşımlar yaparak sizleri çok yordum(k). Adeta dalgalara boğdum(k)...

Eskiden belki sadece bendim sizi yoran ve dalgalara boğan! Ekip ve misafir kalemlerimiz sizi dinlendirir, sükun ve selamete erdirirdi. Ben de onun iç huzuru ile habire döverdim eteklerinizi, dalgaların kıyıyı dövdüğü gibi...

Lüzumuna binaen artık uzun paylaşımlar arasına belli aralıklarla DALGAKIRAN mahiyetinde daha kısa paylaşımlar yapalım;

Yine dalgakıranların uçlarında yanıp sönerek veya sürekli yanarak denizcilere farklı mesajlar veren DENİZ FENERİ uygulaması ile çok daha kısa paylaşımlar yapalım. Vecizeler paylaşalım istiyorum(z).

O paylaşımlarla da sizleri limanımızda dinlendirmek, dinlendirirken düşündürmek istiyorum(z).

İstiyoruz ki, beyin jimnastiği yapalım, zihninizde yer açalım ve edinelim!

Size de düşünme ve düşündüğünüzü dile getirme imkanı verelim. Hatta o imkanı, bu tarz paylaşımlara yönelik âna dair yorumlar atarak içeriği zenginleştirmede kullanalım.

Dileyen yorumlarla paylaşımlarımızı zenginleştirsin, dileyen kendi dalgasını oluştursun ve dalgasının çevirdiği tribünlerinden kendi enerjisini üretsin!

Çeşitlilikler her zaman güzellik ve zenginliktir. Uzun paylaşımlar, kısa paylaşımlar ve vecizeler...

Bahçenizde sadece gül ya da sadece papatya olsun mu isterseniz, yoksa baharın müjdecisi her çiçekten mi?

Bu fikrimize ne dersiniz? Sizden de katkı bekliyoruz elbette! Birlikte yol almak çok güzel, çok anlamlı ve çok heyecanlı...

Hayati Yaman

Yorumlar

Popüler Yayınlar