GÜZEL ŞEYLER OLUYOR



Bloğumuza Ankara'da yaşayan Emine Bayrakçı Esen ablamızdan sürpriz bir hediye geldi.

Hayati hocamızla "Sanal alem"den tanışmalarına vesile olan ise hocamızın eski öğrencilerinden Aysun Evren ablamızmış! Onun aracılığıyla; "Hocamızın beni de öğrencisi olarak kabul etmesinden çok memnun oldum, şeref duydum!" şeklinde mesajları ile videodaki parçayı bizlere armağan ettiğini bildirmiş. Başımız gözümüz üstüne dedik ve bu muhteşem sesle sizlerin tanışmasını arzuladık.

Kendileri özel sektörde muhasebe müdürü olarak çalışmakta olup, Kahramanmaraş Zekai Bilgen Musiki Cemiyeti solisti dir. Murat Esen ile evlidir.

Ayrıca Türk Musiki Federasyonu'nun Pandemi sürecinin neşeli geçmesine yönelik olarak yaptığı yarışmada 10 erkek, 10 kadın solist olmak üzere ilk yirmi kişi arasına girmiş ve finallere kalmıştır.

Günün önemine binaen, "Veda busesi" Rahmet, Saygı ve Minnetle andığımız şehitlerimizin alnına da konsun inşallah...

Emine Hanım pek çok eserini Facebook üzerinden paylaşmaktadır.

Kendilerine bloğumuz adına çok teşekkür ediyor, saygılar sunuyor ve başarılar diliyorum.

Nisanur Aran
Blog yöneticisi

Yorumlar

  1. Ya o ne güzel bir jestti benim için. Ne hatası ne affı!

    Yürekten kutluyorum @emineesen06 hanım sizi. Sağolun, vâr olun.

    Sana da teşekkür ederim Aysun evladım.

    Keşke ah keşke daha farklı bir gücüm ve imkanım olsaydı da bu sesi herkesin dinleyebilmesini sağlayabilseydim.

    ❤️🌹💚👏👏👏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşınız. Yorumlarınız bizler için çok değerli. Onaylama işlemi zaman alabilir. Hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar