TEŞEKKÜR

Öncelikle blog açma işlemlerini yürüten ve yayına hazırlayan öğrencilerim, sevgili yavrularım Hatice Sevde Taştekin ve Salih Berke Ekenel’e çok teşekkür ederim. Sosyal medya ayağını yürüten, görsel sunumları hazırlayan Enes Coşgun'a çok teşekkür ederim.


Ve ekibimiz içinde yer alan, her daim destekçilerim, sevgili öğrencilerim Meryem Sümer, Beyza Nur Akgül, İ. Altaykan Eryiğit, Kürşat Küçükbaş, Tuğçe Dalaksız, Uğur Can Çakar, Gül Fatma Fidan’a teşekkür ederim. 


Daha isimlerini buraya sığdıramayacağım kadar çok, en az bir kez mesaj atan, “Hocam mutlaka çalışmalarınızı kalıcı hale getirin.” diyen öğrencilerime, sevgili yavrularıma da çok teşekkür ediyorum.  


Ardından benim böyle bir çalışma içerisinde olman gerektiği fikrini her fırsatta dile getiren mezun öğrencilerim İ. Aybars Gezici, Fatıma Zehra Demirtaş, Seval Akbulut, Libas Erol, Zeynep Özuzma, Fatma Nur İçcan, Ayşenur Kuyumcu ve Sabri Peşmen’e çok teşekkür ediyorum. Beni cesaretlendirdikleri için... 


Sevgili kardeşim Dr. Şeyma Yaman Taştemur çok kısa süre önce yazılarımla ve konu içerikleri ile tanışmış olmasına rağmen "Abi mutlaka kitap da yazmalısın" diye sürekli beni teşvik ettiği için, ona da teşekkür ediyorum. 

 

İTHAF 

Bu blog ta yapacağım çalışmaları ve emeklerimi Annem'e ve kızım Zehra Betül'e ithaf ediyorum.


Hayati YAMAN

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar