KARA TAHTANIN EMEKTARLARI, AKILLI TAHTA İLE BULUŞUYOR.

Periyodik olarak aylık söyleşi ve zihin egzersizleri mahiyetinde gerçekleştireceğimiz "sosyal proje"mizin Ekim ayı programını gerçekleştirdik.

Zeki ve özellikle de dahi çocukların/gençlerin en önemli özelliklerinden biri de -yetişkinlerle sohbet etmektir- yavrucuklarımın bu ihtiyacını karşılamak ve -bu gün fiili eğitim öğretim imkanım olsaydı, şunları da öğrencilerimle paylaşmak isterdim- diye düşünen emekli öğretmenlerimizi, öğrencilerimizle buluşturma amacına yönelik planladığımız projemizde; Ekim ayı misafirimiz, Kemal Doğanay ağabeyimiz idi...

Projemize destek olduğu için kendilerine, projemizi yürüten ekip öğrencilerime çok teşekkür ediyor ve sizleri videomuzu seyre davet ediyorum...

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim yavrucuklarım. Bilmiyorum bir daha nasıl böyle bir kuşakla karşılaşırım? Sizinle ne kadar gurur duysam azdır. Amatör bir ruhla, profesyonelce işler yürütüyorsunuz...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşınız. Yorumlarınız bizler için çok değerli. Onaylama işlemi zaman alabilir. Hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar