MUTLU YILLAR

 


Değerli dostlar bildiğiniz üzere; Sen de Anlarsın! kitap satışlarından elde edilecek geliri, masrafları çıktıktan sonra, öğrenci bursu ve sokak hayvanları gıda fonu olarak değerlendireceğimi taahhüt etmiştim. Ayrıca olayın gidişatını yine sosyal medya hesaplarımdan sizlerle paylaşacağımı beyan etmiştim...

Ben sizlere garnitür tarzında ve iştahınızı açmak niyetiyle bir kitap hazır etmiştim. Sen de Anlarsın! kitabı sizlere, Ana yemeğiniz olan Yüce Kitabımızı işaret ediyor, Ondan doyasıya yemenizi ve kana kana içmenizi tavsiye ediyordu. Dolayısıyla herkeste bulunmasını arzu etmezdim ama her evde bulunmasını ve ailecek sizlere kılavuzluk yapmasını isterdim. 

Bir miktar daha elimde mevcut olan kitaplarımızı yeni yıl armağanı olarak alıp eşe dosta hediye edebilirsiniz canlarım...

Bu vesileyle yeni yılınızı kutlar, 2021 yılının hayırlar getirmesini temenni ederim. Hepimizin ve tüm insanlığın sağlık, huzur, mutluluk ve afiyet içinde başarılı bir yıl geçirmesini dilerim...

2020 yılında sayenizde, nice gönüllere dokunduk! Destek olan siz değerli kardeşlerimden Rabbim razı olsun. Ve devam edeceğiz inşallah...

Aşağıda çıkarılan gelir-gider bilançosunu incelemenizi öneririm.


Giderler:                         

  6500 ₺ kitap basım ücreti

    325 ₺ nakliye/ambar ücreti 

    125 ₺ afiş basımı ücreti

    170 ₺ kitap satışı kargo ücreti

  7120 ₺ toplam masraf


      380 ₺ Anatomi Atlası ücreti

      320 ₺ YKS hazırlık kitapları ücreti

      340 ₺ Köpek maması ücreti

    4000 ₺ Burs

    5040 ₺ toplam yardım

    

7120+5040 =12 160 ₺ toplam gider 



Gelirler:

12 000 ₺ kitap satışlarımızdan...


Hayati Yaman

Yorumlar

Popüler Yayınlar