ÜSTADA TEŞEKKÜRLER

Her ne kadar, -üstat- tanımlamasından rahatsız olsa da Mîrim, benim için öyle, diyorum. Ve bu rahatsızlığını mütevazılığına veriyorum. İlk kitabı çıktı. Şahsıma imzalı bir kitabını takdim etti. Çok teşekkür ediyorum. Bir solukta okudum. İçerisinde ATEŞ, KÖZ ve KÜL olmak üzere üç bölümde toplanan harika onsekiz öykü var. Tekrar ediyorum ben bir solukta okudum. İçinde daha önce bizim bloğumuza da gönderdiği -Takas- isimli öyküyü de gördüm. Ayrı bir mutluluk yaşadım. Benden söylemesi ilerde imza kuyruğuna gireceksiniz. Anlatım tekniği ve kendine özgü tasvirleri, akıcı üslubu insanı kendisine bağlıyor. Takipçilerimize hararetle tavsiye ederim. İlk önce kendi kitabımızın tanıtımını yapmayı çok arzu etmiştim ama bunun tanıtımı da kendi eserimiz gibi inanın... 
Devamını bekliyoruz Mustafa Hocam. 
Kitaba bu adresten ulaşabilir ve sipariş verebilirsiniz: ⤵
https://m.kitapyurdu.com/index.php?route=products/productdetail&product_id=502422

Hayati Yaman

Yorumlar

Popüler Yayınlar