ÜZGÜNÜM

 

Sevgili Blog, Bloğum, Bloğumuz!

Seni o kadar yalnız bırakmışım ki inan bana çok utandım ve çök üzüldüm. Arşivine bi göz attım, atmaz olaydım! Adeta gözlerim dondu. Göz kapaklarım göz çukuruma kaçtı ve donakaldım öylece!

Kendimi sarstım ve power tuşuma bastım, tekrar baktım arşive. Epitopu 31 yayınla -en kısır- olduğumuz bir yıl olarak kayda geçmiş 2022… Hatta onlarca güne sahip, koskoca birkaç ay hiç yanına yörene uğramamışım(z)!..

Utandım, üzüldüm ve seni mahzun, yalnız bırakmış olmamın mahcubiyetini yaşadım! Şimdi o mahcubiyetimin telafisi için seninle barışmak istiyorum. Her ne kadar sen küsmemiş, kızmamış olsan da…

Biliyorum sen bana, bize hiç kızmazsın canım Bloğumuz? Biz sana gelmesek de, uğramasak da, kapını çalmasak da sen bize darılmazsın, darılmadın değil mi Blog?

Oysa ben bir yıl önce bu günlerde Instagram hesabımın çalınmasıyla üzgündüm. Ve ardından Sevgili Admin’imiz Enes’im sayesinde ona yeniden kavuşmanın sevincini de senin üzerinden paylaşmıştım! Yaklaşık bir yıl önce www.eura24.com internet haber sitesinde yazmaya başlamıştım.

Her ne kadar orada yazmaya başlasam da, seni bırakmayacağım sözünü vermiştim oysa. Biliyorum ve dün gibi hatırlıyorum! Söz verir de, hiç sözümde durmaz mıyım ben Blogcuğum? Bak geldim. Geç oldu ama geldim canım sevgili Bloğumuz.

Aslında ne yalan söyleyeyim, ben olmasam da Blog ekibimiz, Misafir kalemlerimiz mutlaka kapını çalar, ben de arada sırada uğrar çayını kahveni içmeye gelirim. O minvalde bir yolculukla ilerleriz, senin üzerinden birkaç kelam da ben ederim diye düşünmüştüm!

Meğerse ben seni ihmal etmemeliymişim! Her ne kadar sana lokomotif olabilecek genç ekip arkadaşları kazandırmış olsam da, yine de ben senin şimendiferine sürekli kömür atmalıymışım! Bunu anlamış oldum canım cicim Bloğumuz. Artık kapını çalacağım ve hatamı telafi edeceğim, ardımdan diğer dostların da gelecek emin ol buna.

Ve bu paylaşımımı bir müjde, bir yeni yıl hediyesi olarak kabul et emi canım Blog!

Acısıyla tatlısıyla, eksiğiyle gediğiyle en az üretken bir yılımız olarak geride bıraktığımız 2022’den sonra yeni başlangıçlara yelken açmak adına 2023 yılımızın sen, biz ve okurlarımız için çok daha verimli, çok daha güzel ve anlamlı geçmesini dileyerek vira bismillah diyorum.

Selam ve sevgilerimle…

 

Hayati YAMAN

Yorumlar

  1. Yeniden hoş geldiniz evinize hocam. Aslında hiçbir zaman gitmemiştiniz ama biraz uzak kalmıştık size bloğumuzda. İnşallah bundan sonra paylaşımlarımız daha da artacak. İlk hareketi verdiğiniz için de tüm blok ekibi ve okuyucuları adına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim Enesim. Evimizden uzak kaldığım gerçeğiyle yüzleştim ben de... İnşallah daha sık buluşacağız evet ..

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşınız. Yorumlarınız bizler için çok değerli. Onaylama işlemi zaman alabilir. Hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar