İMZA GÜNÜ



3 kafa tek ses ve Moneradan Yolculuk ekibi olarak, Hayati Hocamızın Sen de Anlarsın! isimli kitabına "imza günü" düzenledik. 

Organizasyonun öncelikli amacı; hocamızın il dışından bayrama gelen mezun öğrencileri ve dostlarının kitaba erişimini kolaylaştırmak idi. 

Hem bayramlaşmak, hem hasbihal etmek, hem de şahsa özel kitap imzalamak için merkezî bir yer olarak Zile Öğretmenevi'ni seçmiştik. Bu vesileyle konukseverliği ile bizlerin gönlünde taht kuran öğretmenevi yönetimi ve personeline de teşekkürü borç biliyoruz.

"İmza günü" etkinliğimize katılan tüm arkadaşlarımıza, kardeşlerimize ve hocamızın dostlarına, ekibimiz adına yürekten teşekkür ediyorum. 

Günümüzün şölen havasında ve anlamlı geçmesini sağladınız. İyi ki varsınız...

Bu özel günümüz, hocamızın eski öğrencileri ile biz yeni öğrencilerinin de tanışmasına ve yeni gönül köprüleri kurulmasına olanak sağlamış oldu. Ekibimizin duygularına tercüman olmak üzere ve kendi adıma çok önemli deneyimler kazanmış olduğumuzu özellikle kayıtlara geçirmek istiyorum.

Hocamız her zaman şunu ifade eder ki; "Şahsımdan ziyade, sizlerin özgüvenini arttırmak ve gözünüzde büyüttüğünüz şeylerin ulaşılabilir olduğunu sizlere göstermek, benim ana hedeflerimden birisidir." Biz de o uğurda önemli kazanımlar edinmenin haklı gururunu yaşıyoruz. O nedenle bu kez de hocamıza minnettar olduğumuzu belirtmek isterim. İnşallah biz çok daha güzel projelere imza atarak hocamızın hedeflerini gerçekleştirmiş olarak o haklı gururu da kendisine yaşatacağız... 

Günün anlam ve önemine binaen özet görüntülerden oluşan kısa bir video sunum hazırladım. Günümüze iştirak ederek bizleri onurlandıran ama acemilik ve heyecanımdan dolayı ölümsüzleştirdiğimiz kareler içinde yer alamayan konuklarımızdan çok özür dileyerek, sizleri videomuzla baş başa bırakıyorum. 

Enes Coşgun 
Blog yöneticisi

Yorumlar

  1. Siz genç ekibimin olduğu her organizasyon benim için yüz akıyla tamamlayacağım bir yapıt oluyor. Siz yapıyor, yönetiyor ve inşa ediyorsunuz. Ben ise size bir nebze hammadde sunuyorum. Teşekkürler canlarım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşınız. Yorumlarınız bizler için çok değerli. Onaylama işlemi zaman alabilir. Hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar